czwartek, 21 listopada 2013

Cars


Drugie śniadanie cars zajęlo mi 5 min. Wszystko dzięki  foremkom z autami  i foremkom z literami i liczbami. Pierwsze kupiłam na ebay, drugie w tk maxx. Pomarańczowy kolor uzyskałam przez pomalowanie żółtego sera pomarańczowym barwnikiem spożywczym, który został po halloween. Zrobiłam to dzień wcześniej. Poprzedniego dnia wykonałam też twarożek bananowy z którym (poza nutellą) jest kanapka flaga (wykrojona nożem). Złomka wycięłam z melona. 

Przepis na twarożek bananowy
z książki "Mamo, tato ! Gotuj z dzieckiem" :

15dag twarogu
banan
cytryna
1-2 łyżki śmietany kremówki
2 łyżki cukru pudru

Cytrynę sparzyć wrzątkiem, osuszyć, następnie z połówki otrzeć skórkę (opcjonalnie). Banan obrać ze skórki, pokroić w cienkie plasterki, ułożyć w miseczce, skropić sokiem z cytryny, odstawić na 5 min.
Zmiksować twaróg z bananem, cukrem, skórką cytrynową oraz śmietaną kremówką na gładką masę.
Przykryć i wstawić do lodówki na 10 min.


               

2 komentarze:

  1. Komentarz mojego trzyletniego Alanka (wielkiego fana Aut):
    KOCHAM TAKIE ŚNIADANIE :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)) To śniadanko naprawdę było "na szybko". Pozdrawiamy Alanka.

      Usuń